Adresse
Infodoc : Réseau des bibliothèques et centres de documentation d'AgroParisTechFrance
contact
Array ( [TITRE] => <b>Type de document : </b> [TITRE_CLEAN] => Type de document [OPAC_SHOW] => 1 [TYPE] => list [AFF] => Livre [ID] => 4 [NAME] => cp_typdoc [DATATYPE] => integer [VALUES] => Array ( [0] => 5 ) )
![New progress to proficiency](https://infodoc.agroparistech.fr/img_cache/pmb_agroparistech_record_52586.webp)
Titre : |
New progress to proficiency : self-study student's book
|
Auteur(s) : | Jones, Leo, Auteur (et co-auteur) |
Type de document : | Livre |
Sujets : | Anglais (langue) ; Anglais (langue) -- Étude et enseignement ; Anglais (langue) -- Examens concours... -- Méthode d'autoenseignement ; Anglais (langue) -- Méthode d'autoenseignement |
Résumé : |
This favourite examination coursebook is now available in full colour. Completely revised and updated for the December 2002 Proficiency exam specifications, New Progress to Proficiency continues to provide systematic and enjoyable coverage of skills and techniques for all five Proficiency papers. The 18 units are organised according to the topics specified in the revised exam syllabus. The new course retains the skills sections, comprehensive vocabulary and communication activities that made the original editions so popular. In addition it is packed with new and absorbing texts and original interviews with interesting personalities. The self-study edition provides answers to the tasks, explanations, model answers and exam tips. |
Editeur(s) : | Harlow : Cambridge University Press |
Date de publication : | 2003 |
Format : | 1 vol. (304 p.) / + 2 audio CD / 30 cm |
Langue(s) : | Anglais |
Identifiant : | 978-0-521-00789-4 |
Lien vers la notice : | https://infodoc.agroparistech.fr/index.php?lvl=notice_display&id=52586 |
Exemplaires (1)
Localisation | Emplacement | Pôle | Section | Cote | Support | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|---|
Palaiseau | Rouge | BC Langues - Culture(s) - Information et communication | BC1.Ang JON | Papier | Empruntable Disponible |