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Titre : |
Benchmarking Water Utility, customer relations, Best practices
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Auteur(s) : | Roger Patrick |
Type de document : | Livre |
Sujets : | management ; SERVICE D'EAU ET D'ASSAINISSEMENT ; service aux usagers ; RELATION CLIENT FOURNISSEUR Gestion de l'entreprise |
Résumé : |
Customer satisfaction is important to water utilities to minimize customer complaints and associated costs, maintain customer goodwill, and increase customer support for utility improvement initiatives. A good way to improve customer satisfaction is to implement best practices in those areas that directly affect your customers. This study will tell you what those best practices are, so you can choose the appropriate ones for your utility. |
Editeur(s) : | USA : AWWA Research Foudation and American Water Works Association |
Date de publication : | 2006 |
Format : | 133 p. + 1 CD |
Langue(s) : | Anglais |
Identifiant : | 978-1-84339-942-1 |
Lien vers la notice : | https://infodoc.agroparistech.fr/index.php?lvl=notice_display&id=137759 |
Exemplaires (1)
Localisation | Emplacement | Pôle | Section | Cote | Support | Disponibilité |
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Montpellier | Bibliothèque | Gestion de l'eau | 328 PAT | Papier | Empruntable Disponible |