Adresse
Infodoc : Réseau des bibliothèques et centres de documentation d'AgroParisTechFrance
contact
Array ( [TITRE] => <b>Type de document : </b> [TITRE_CLEAN] => Type de document [OPAC_SHOW] => 1 [TYPE] => list [AFF] => Livre [ID] => 4 [NAME] => cp_typdoc [DATATYPE] => integer [VALUES] => Array ( [0] => 5 ) )
Titre : |
Focus first on service: the voice and face of your utility
|
Auteur(s) : | AWWA (Research Foundation American Water Works Association) |
Type de document : | Livre |
Sujets : | SERVICE D'EAU ET D'ASSAINISSEMENT ; GUIDE PRATIQUE |
Résumé : |
This manual serves as both a strategic training experience and a tool for achieving quality customer service at your water utility. Topics covered include communication strategies, automated technologies, complaint resolution, managing conflict, and more. It's informative and easy to understand format allow for quick results. |
Editeur(s) : | USA : AWWA (American Water Works Association) |
Date de publication : | 2007 |
Format : | 79 p. |
Langue(s) : | Anglais |
Identifiant : | 978-1-58321-458-9 |
Lien vers la notice : | https://infodoc.agroparistech.fr/index.php?lvl=notice_display&id=137757 |
Exemplaires (1)
Localisation | Emplacement | Pôle | Section | Cote | Support | Disponibilité |
---|---|---|---|---|---|---|
Montpellier | Bibliothèque | Gestion de l'eau | 328 AWW | Papier | Empruntable Disponible |